Из протоколите на застрахователите...

Не че не го видях, но го блъснах
Мислите че застрахователите са едни сухари, дето по цял ден отказват покриване на полици? Стига сте мислили, четете:

...из застрахователни протоколи...

"Пешеходецът ме блъсна и падна под автомобила."
(аман от нахални пешеходци по тон и половина)

"Като се връщах, уцелих друга къща и се блъснах в дърво, което не ми принадлежеше."
(обаче ако си беше ваше, щеше да ви направи място)

"Другата кола се сблъска с моята, без да предупреди за намеренията си."
(то пък едни намерения...)

"Мислех, че прозорецът ми е отворен, но се оказа затворен, когато пъхнах главата си през него."
(твърдоглавието спасява животи)

"Сблъсках се със спрял камион, който идваше отсреща."
(и то с превишена скорост!)

"Един камион влезе на заден ход през предното ми стъкло и удари жена ми по главата."
(сигурен ли сте, че е ударил само жена ви по главата?)

"Този човек беше едновременно навсякъде по платното."
(да наистина трябва да престанат да спят по улицата)

"Трябваше няколко пъти да лавирам, преди да го блъсна."
(някой пешеходци бягат... и аз съм го виждала!)

"Ударих телефонната будка, докато се опитвах да убия една муха в колата, която ме тормозеше."
(... накрая мухата умря от смях)

"Шофирах от 40 години, когато заспах на волана и така се стигна до катастрофата."
(от сън спомен нема)

"Отивах на лекар с проблеми в задния ход, когато коляновият ми вал отказа и бях принуден да катастрофирам."
(но иначе съм напълно здрав, г-н съдя)

"Като наближавах кръстовището, внезапно се появи знак на такова място, където никога не е имало знак "Стоп". Не можах да спра навреме, за да избягна сблъсъка."

(избирателна слепота, само сега курса е безплатен)

"Бутнах пешеходеца на заден ход, защото не исках да ударя предната броня."
(абсолютно правилно, задната броня е къде къде по-здрава)

"Автомобилът ми беше законно паркиран, когато блъсна на заден ход другата кола."
(...която след това стана незаконно паркирана)

"Невидима кола се появи от пустошта, удари автомобила ми и изчезна отново."
(из обяснение на ПТП по магистрала 666)

"Казах на полицията, че не съм ранен, но когато свалих шапката си, установих, че имам счупен череп."
(това го установяваме и без проверка)

"Сигурен бях, че старецът никога няма да стигне до отсрещния тротоар, когато колата ми го застигна и го блъсна."
(защото по това време гледах в кристалната си топка)

"Пешеходецът не знаеше в каква посока да поеме, така че аз минах през него."
(поне го избавихте от мъките на избора)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Родопски диалектни думи

Памук заседнал в ухото

Поддръжка и настройка на хидрофор