Памук заседнал в ухото

Какво да направите ако чистейки ушите си памука заседне в ухото ви?
Ако има лекар наблизо или спешен център е препоръчително да отидете и памука да бъде отстранен от доктор. На пръв поглед изглежда дребно и незначително събитие, но последствията могат да бъдат доста сериозни. В случай, че не почистите ушния канал напълно, инфекция е напълно възможна, а в най-лошия случай и загуба на слух.
Ако няма лекар наблизо и трябва да се оправяте сами, както ми се случи на мен, ето какво може да направите:

Намерете някаква клечка било то кибритена или за зъби. Счупете края и я сдъвчете хубаво докато не стане като метличка. След това внимателно я вкарайте в ушния си канал като я въртите през това време. Сдъвкания край с твърдите си влакна ще закачи влакната на памука, като по този начин памука ще се навие около клечката. Когато усетите, че памука се е закрепил за клечката издърпайте. Бъдете много внимателни когато вкарвате клечката в ухото си да не упражните голям натиск върху тъпанчето. Ако по някаква причина не успеете да навиете памука, опитайте със смяна на въртенето на клечката.

Коментари

Unknown каза…
Много полезна информация. За съжаление ми се случи същото. Опитах да го изкарам сама с пинсета, но не съм сигурна дали успях. Отидох на лекар, но той каза че не вижда нищо. Възможно ли е памучето да е толкова навътре, че да не се вижда и още да стои вътре.
Stuck In Mold каза…
Човек.. жив да си! Много ти благодаря за тоя постинг. Случи ми се, а сам никога нямаше да се сетя..
Анонимен каза…
Многооооо ти благораря! Сутринта преди работа ми се случи и цял ден стоя с този памук. Когото се прибрах прочетох това, което си написал и пробвах. Направо се преродих. Много полезен съвет. Благодаря ти!
Unknown каза…
Mnogo vi blagodarq.Toky shto go izvadih😀
Unknown каза…
Mnogo vi blagodarq za suveta.Da ste jiv i zdrav!Toky shto go izvadih
Анонимен каза…
Златен си !
И на мен ми се случи същото и едно денонощие седя в мен , беше ужасно . Послушах те и стана!
Благодарности човече!
Unknown каза…
Това ми помогна.Евала
Анонимен каза…
Спаси ми живота!!!!!
Анонимен каза…
I ot men- goljamo mersi ! Unikalen metod!

Unknown каза…
Да сте жив и здрав!Успях да извадя памучето по този начин!Благодаря Ви!Бъдете здрав и щастлив!БЛАГОДАРЯ!
Unknown каза…
Бъдете жив и здрав!Помогнахте ми много!Бъдете благословен!БЛАГОДАРЯ!
Unknown каза…
Благодаря Ви!Бъдете жив и здрав!Спасихте ме!
Unknown каза…
Методът действааа! Благодаря много!Извадих проклетия памук
Unknown каза…
Благодаря много за съвета. Жив и здрав да сте, и аз успях да извадя памука от ухото си.
Unknown каза…
Благодаря много и при мен помогна и извадих памука и ми спести 50лв.
Грета каза…
Благодаря ужасно много! :)))
Unknown каза…
Бъдете БЛАГОСЛОВЕН!!! Благодаря от сърце, че го споделите! Случи ми се рано тази сутрин и благодарение на Вас, успешно излязох от ситуацията!!!
Жив и здрав бъдете❣
Unknown каза…
Бъдете БЛАГОСЛОВЕН!!! Благодаря от сърце, че го споделихте! Случи ми се рано тази сутрин и благодарение на Вас, успешно излязох от ситуацията!!!
Жив и здрав бъдете❣
Unknown каза…
благодаря ви,махнах го
Unknown каза…
Леле, човек Бог да те благослови!!! От 3 дни се мъчих и сега прочетох.Не вярвах, че ще стане при мен. Жив да си!
Анонимен каза…
Благодаря, точно за 2 секунди излезе.
Unknown каза…
Благодаря, успях!
Анонимен каза…
Да си жив и здрав, с тия пишман-доктори ще си мрем. Голямо БЛАГОДАРЯ 🤗👌
Мони каза…
Мерси! Тук всички идват с проблема и си тръгват без него. Трябва вече да ги таксуваш или да направи нещо като поредица "Живото спасяващи трикове".
Анонимен каза…
Евала за поста, и при мен проработи за 3 секунди току що! Спестих си мъки по доктори
Unknown каза…
Жив и здрав да си човечк.
Върши работа 100%
Васева каза…
Току що бях изпаднала в дива паника, т. к. е събота и няма лекари УНГ, а ми остана памуче в ухото. Съвета е гениален. Получи се! Много благодаря! Бъдете здрав!
Nora каза…
Честно, не вярвах, че ще помогне. Благодаря!
Unknown каза…
Хах,четох тея коментари и си мислех, че са фалшиви, 2 минути по-късно и аз те благославям, приятелю, супер съвет!
Анонимен каза…
Господ здраве да ти дава! Със сигурност работи!
Анонимен каза…
Благодаря ти много! Бог да те благослови!
Анонимен каза…
Благодаря ти много! Бог да те благослови!
Unknown каза…
Ко.еле, ти луд ли си?! Стана за секунда даже не се постарах с "метличката". Отивам да се гмуркам с харпуня по-късно. Да си жив и здрав!
Unknown каза…
Помогна ми този метод супер добър е
.Благодаря ви много
Unknown каза…
Три секунди с клечка за зъби без огледало и помощ. Страхотно ефективен метод. Благодаря и аз !!!
Анонимен каза…
Благодаря Ви,изключително много ми помогнахте,пробвах с пинсета и не усещах памука и почнах да се паникьосвам.
Анонимен каза…
Благодаря от сърце! Много полезен съвет,стана за минута.
Анонимен каза…
Жив да си :))))
Анонимен каза…
Благодаря от сърце за съвета!💗💗

Популярни публикации от този блог

Родопски диалектни думи

Поддръжка и настройка на хидрофор